Friday, February 25, 2011

ေခါင္းစဥ္ေပးရန္ စကားလံုး မရိွပါ ..

ေလညွင္းသံ သဲ႔သဲ႔ေတာ႔ ၾကားတယ္
ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ ေခၚတာ မဟုတ္ဘူး
အဖူးအငံုပြင္႔ေတြထဲမွာမွ ရနံကုိ ရွာမိတယ္ ...။

ေရးထားခဲ႔သမွ် ဒိုင္ယာရီေတြက ေျပာတယ္
ကံၾကမၼာက လက္မခံတဲ႔ ေကာင္တဲ႔ ...။
(ရိွပါေစေတာ႔) ...။

တရားပါတယ္ ... အားလံုး တရားၾကပါတယ္ ...
မွားေနတာက ကၽြန္ေတာ္႔အေတြးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ...

ကၽြန္ေတာ္မငိုဘူး ...
မ်က္ရည္က်ရံုေလးပါ ...
ရူးေလာက္ေအာင္ မ်ည္ရည္က်ရံုေလးပါ ...

ေလာကၾကီးကို ဒူးတုပ္ျပီး  ေတာင္းပန္လိုက္တယ္ ....
ၾကယ္ေတြက ငိုတယ္ ...
ငွက္ေတြက ေတးဆိုတယ္ ...
လူေတြက ေကာင္းခ်ီးေပးတယ္ ..
ေကာင္းကင္ကေတာ႔ တရားခ်တယ္ ...
လြတ္ေျမာက္ပါေစတဲ႔ ...။

ဒီလိုနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္႔စ်ာပနက
လူမသိ သူမသိပါပဲ ျပီးဆံုးသြားတယ္ ...။

ညလင္းအိမ္ (၂၅.၂.၁၁)